GK-2003 Zadanie 1 (termin oddania: 2003-02-25) ============================================== Zapoznać się z biblioteką SDL (http://www.libsdl.org/): 1. Napisać własne funkcje putpixel i getpixel. 2. Wykorzystując powyższe funkcje napisać program rysujący prostokąty: a) pierwsze kliknięcie lewym klawiszem myszy wewnątrz okna wyznacza położenie lewego górnego rogu prostokąta, b) powtórne kliknięcie lewym klawiszem myszy wyznacza położenie prawego dolnego rogu prostokąta i powoduje narysowanie go, c) jeśli po pierwszym kliknięciu lewym klawiszem myszy kliknięto klawisz prawy lub wciśnięto klawisz ESC cała operacja jest anulowana, d) wyjście z programu powinno nastąpić po naciśnięciu klawiszy alt+Q Wskazówka: na serwerze www.libsdl.org znajduje się dokumentacja biblioteki SDL --------- w tym także "The SDL Guide" gdzie można znaleźć cenne fragmenty kodu.